Домой / Авто / Honda Ridgeline 2017 року

Honda Ridgeline 2017 року

Середньорозмірний пікап-позашляховик Ридлайн випускається з 2005 року і за цей час пережив лише один рестайлінг. Перші два роки на ринку Північної Америки автомобіль був хітом продажів. З часом рівень попиту впав до мінімуму. Бажаючи відновити втрачені позиції, автоконцерн Honda на січневому автосалоні в Детройті представив оновлений пікап Ridgeline 2017 модельного ряду. Автомобіль трохи збільшився в розмірах. Збільшена потужність двигуна. Електронне оснащення стало досконаліші і різноманітніше.

Гарний, міцний і надійний

Незважаючи на утилітарну спрямованість моделі, Honda Ridgeline 2017 року – сучасний і стильний автомобіль. Особливістю його конструкції є несуча рама з коробчатих лонжеронів – щось середнє між класичною рамою і кузовом. Рівень пасивної безпеки збільшений за рахунок сминаемых ділянок програмованої деформації лонжеронів. Ридлаин отримав найвищий бал Національного агентства безпеки руху США на краш-тестах при лобовому і бічному зіткненнях, а також продемонстрував найвищі показники при перевертанні.

Оновлений пікап позбувся автентичної риси: плавного переходу даху високий борт вантажної платформи. На фото Honda Ridgeline 2017 року можна відзначити спільні риси з Хонда Пілот. Спільні в обох моделей форма фар головного світла, штамп кришки капота з чотирма ребрами жорсткості, рамка вітрового скла і плавна межу в бічній проекції на рівні ручок. Облицювання радіатора оформлена здвоєною хромованою балкою у верхній частині. Крила балки перекривають плафони фар. Зверху і збоку їх огинають світлодіоди ДХО. Нижня частина кузова по всьому периметру захищена чорним пластмасовими накладками. Так само стійким до подряпин покриті пластиком борти і дно вантажної платформи. Задній борт відкидається вниз або вбік.

На найвищому рівні

Дизайн внутрішнього простору досить консервативний. На фото Honda Ridgeline 2017 року можна відзначити поточний стиль фірмової архітектури передньої панелі і консолі у вигляді розпускаються пелюсток. Пожвавлення інтер’єру досягнуто за рахунок двокольорового оформлення оббивки. У центрі приладової панелі розміщено 4,2-дюймовий кольоровий монітор маршрутного процесора. Між вентиляциоными дефлекторами розташований 9-ти дюймовий монітор медіасистеми. Медіацентр підтримує протоколи Apple CarPlay і AndroidAuto. Мінімальна комплектація оснащується повним електропакетом, динамічною системою стабілізації, гальмівною системою з АБС, підсилювачем екстреного гальмування і розподільником зусиль.

Активна безпека складається восьми аэрбегов і фронтальних шторок. Опціонально пропонуються комплекс стеження за смугою руху, система контролю тяги двигуна, супутникова навігація, трьох-зонний клімат-контроль, шкіряна оббивка салону, підігрів керма і зони спокою стклоочистителей, безключовий доступ в салон, пуск мотора кнопкою, люк з електроприводом і навіть зовнішні динаміки акустичної системи на вантажній платформі. Диван другого ряду піднімається до задньої стінки в співвідношенні 40:60 або повністю, утворюючи просторий багажний відсік. Під підлогою вантажної платформи розташовані ніша для запасного колеса і герметичний відсік ємністю 240 літрів, придатний для транспортування рідин.

Технічні параметри

Габарити Honda Ridgeline 2017 року трохи збільшилися порівняно з попередньою моделлю:

  • Довжина – 5 392 мм
  • Ширина – 1 976 мм.
  • Висота – 1 790 мм
  • Дорожній просвіт – 209 мм
  • Колісна база – 3 100 мм.
  • Споряджена маса – 2 040 кг.
  • Розмір вантажного відсіку — 1 524 х 1 432 х 457 мм
  • Вантажопідйомність – 700 кг.

Розмір колісних дисків R17, розмір покришок — 245/65. Тип кузова — пікап. Число дверей — чотири, кількість посадкових місць – п’ять.

Експлуатаційні характеристики

Під капотом Honda Ridgeline 2017 року як і раніше всього один атмосферний бензиновий силовий агрегат сімейства SOHC:

  • V-подібний 6-ти циліндровий двигун — об’єм 3,5 л, потужність 280 л. с., крутний момент 360 Нм.

Екологічний стандарт Євро – 4. Мотор оснащений фірмовою системою динамічного регулювання фаз газорозподілу i-VTEC. Електроніка допомогою оригінального механізму регулює кут випередження на впускному распредвале. Завдяки i-VTEC двигуни Хонда отримали істотне збільшення крутного моменту на низьких обертах. Максимальна швидкість 180 км/год, Витрата палива в змішаному циклі знижений до 10,7 літрів. Час розгону до ста кілометрів — 8,2 сек.

Коробка передач — 6-ти ступінчастий автомат. На відміну від минулого генерації варіантів трансмісії запропоновано два: передньопривідна і 4х4. Система повного приводу VTM-4 з електронним управлінням блокуванням і розподілом крутного моменту передбачає чотири режими руху: нормальний, пісок, сніг, бруд. Незалежна передня і задня підвіска забезпечує плавність їзди і легкість управління.

Продажі в Росії, вартість і комплектації

Автомобіль збирається у виробничих цехах Хонда в канадському місті Аллистоун в штаті Онтаріо. Хоча пікап призначається виключно для північноамериканського ринку, його можна зустріти на дорогах Європи і Азії. Індивідуальне замовлення на автомобіль в Росії можна оформити у офіційних дилерів. Виробник пропонує три базові комплектації RT, RTS і RTL. На фото можна бачити, що Honda Ridgeline 2017 року пропонується тільки з подвійною кабіною, ціна на пікап стартує від 4,2 млн. руб.



Дивитися відео з автомобілем:

Смотрите также

УАЗ Патріот 2017 модельного року

Ульяновський автозавод стрімко прогресує (зрозуміло, за мірками російського автопрому). Давши старт виробництва УАЗ-3162Т «Патріот» у …